خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

  مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت پایدار است

 

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت پایدار است
سرهنگ محمودی گفت: مشارکت حداکثری امنیت را تضمین می‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری حضور در حماسه انتخابات پیشِ رو، مکمل حضور در بدرقه شهیدان است.
کد خبر: ۹۶۰۸۰۴۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ پاسدار علی محمودی فرمانده تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع بسیجیان و رزمندگان گردان تکاور بسیج فاتحین این یگان با اشاره به انتخابات و حضور پرشور مردم گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح برای انتساب جایگاه ریاست جمهوری باید مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: مشارکت حداکثری امنیت را تضمین می‌کند و به فرموده مقام معظم رهبری حضور در حماسه انتخابات پیشِ رو، مکمل حضور در بدرقه شهیدان است.

سرهنگ محمودی خاطرنشان کرد: برای شناسایی فرد اصلح کافیست معیارها و شاخص‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند را مد نظر قرار دهیم چرا که 

وی اذعان کرد: شخصی مطلوب جایگاه ریاست جمهوری است که بتواند در مسیر اعتلای انقلاب مشکلات جامعه از جمله دغدغه های اقتصادی و فرهنگی را حل کند و این مهم با انتخاب فرد اصلح که فعال، پُر کار، آگاه، جهادی، انقلابی و معتقد به مبانی انقلاب است، محقق خواهد شد.

سرهنگ محمودی در پایان گفت: امیدواریم با عنایت خداوند متعال و با حضور حداکثری مردم در روز هشتم تیر ماه، پای صندوق‌های رای، فردی انتخاب شود که مورد تایید اهل بیت است.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار